Różności tygodnia


Brakowało mi tutaj takiego miejsca, w którym mogłabym się podzielić różnymi ciekawostkami znalezionymi w ostatnim czasie, z różnych źródeł, bez ograniczania się do wybranej dziedziny, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Oczywiście tematy będą krążyć w okół moich głównych zainteresowań, ale mam nadzieję, że uda mi się zachęcić do nich również innych.


Na początek moje niedawne odkrycie aplikacja DailyArt czyli codzienna dawka sztuki wprost do Twojego telefonu. Już prościej się chyba nie da, wstajesz rano, a w Twoim telefonie czeka wybrany obraz wraz z krótkim opisem. Dobra rzecz do zapoznania się ze sztuką.

Bardzo fajna strona do sprawdzenia swoich sił w programowaniu. Wszystko dobrze, krok po kroku wytłumaczone, a do tego w bardzo sympatycznym wydaniu.

Kilka ciekawostek o google kilka sztuczek ułatwiających wyszukiwanie. Niestety nie wszystkie opcje dostępne są w polskiej wersji strony. 

Tekst dający do myślenia na temat wielokrotnego używania tego samego hasła. Muszę przyznać, że sama powinnam nad tym popracować, nigdy nie przywiązywałam większej wagi do używanych haseł, czas to zmienić.

A gdyby  ktoś narzekał na pracę w korporacji niech zapozna się z pracą w Korei.

Bardzo przydatny blog dla wszystkich zainteresowanych jogą, ciekawe filmy treningowe, dokładne instrukcje pozycji, naprawdę warto zajrzeć.



A wszystkim życzę inspirujących odkryć w nadchodzącym tygodniu.

Follow on Bloglovin

1 komentarz:

  1. Takie "zestawy" są fajne :) w jednym miejscu można znaleźć dużo ciekawostek i inspiracji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń