Urodziny bloga


Dokładnie trzy lata temu postanowiłam założyć tego bloga, dokładnie pamiętam jaki był tego powód, wydaje mi się, że było to tak niedawno, a minęło tak dużo czasu. Wiele się przez ten czas zmieniło, ale przede wszystkim ja się zmieniłam. Od tego czasu moje życie to ciągłe zmiany i kiedy już myślę, że lepiej być nie może, że już nic więcej zmienić się nie da następuje kolejna zmiana. Wczoraj w trakcie biegania przyszło mi do głowy jedno proste zdanie: moje życie jest idealne, właśnie tak kiedyś wyobrażałam sobie osobę, która osiągnęła sukces i nigdy nie myślałam, że tak będzie wyglądało moje życie. Może według wielu standardów nie jest idealne, ale dla mnie jest i to najważniejsze. 

Wiem, że nie osiągnęłabym tego wszystkiego bez tego bloga, mimo że bywałam tu rzadko, mimo że nie stworzyłam miejsca znanego w całej blogosferze, stworzyłam miejsce, które mnie motywowało do zmian, a właśnie tego od niego oczekiwałam. Cieszę się, że wtedy się zdecydowałam, bo był to początek zmian, zmian, których się nie spodziewałam. Trzy lata temu nawet przez myśl by mi nie przeszło, że tak może wyglądać moje życie, że będę szczęśliwa nie zwracając uwagi na to co złe. Że ta nieśmiała dziewczyna zrozumie, że jej całe życie jest w jej rękach i może z nim zrobić co chce. Nauczyłam się, że trzeba korzystać z każdej okazji i robić to co mówi serce, nawet jeśli racjonalne argumenty nie zawsze to potwierdzają, bo najważniejsze to żyć w zgodzie ze sobą. Wstyd się przyznać, ale te trzy lata temu na pytanie czym się zajmuję nie potrafiłabym odpowiedzieć, nie miałam żadnych zainteresowań, teraz mam więcej pomysłów niż czasu, ale najważniejsze jest to, że na pomysłach się nie kończy, wytrwale zajmuję się tym co sprawia mi radość, nie patrząc na przeciwności. 
Kiedyś uważałam, że moje życie jest do niczego, teraz wiem, że jest wspaniałe, co się zmieniło? moje nastawienie, nic więcej. Nauczyłam się inaczej podchodzić do życia, korzystać z tego co mi przynosi i być po prostu szczęśliwa. 

Te trzy lata to najlepszy czas w moim życiu, ale wiem, że dopiero wszystko przede mną, bo teraz mam wrażenie, że wszystko dzieje się dwa razy bardziej intensywnie, moje życie weszło na wyższe obroty i będzie jeszcze lepiej.

W temacie bloga też mam dużo planów, chcę stworzyć własny szablon (ale najpierw muszę się tego nauczyć), przenieść blog na własną domenę i przede wszystkim dużo pisać i sprawić żeby nie tylko moje życie było idealne.

Z tej okazji życzę sobie i Wam życia piękniejszego niż sobie wymarzyliście ;). 



Follow on Bloglovin

2 komentarze:

  1. Gratuluje tych trzech lat, a przede wszystkim poczucia idealnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Ciesze się, że tyle czasu tworzyłaś i życzę kolejnych udanych lat.

    Pozdrawiam mega pozytywnie

    OdpowiedzUsuń