Nie poddawaj się


Czasami jest ciężko, kiedy najchętniej zostawiłbyś wszystko daleko za sobą i nie myślał o niczym. Kiedy Twoim największym marzeniem jest chwila spokoju, chwila, w której nie będziesz musiał o niczym myśleć, kiedy nie wiszą nad Tobą kolejne terminy.
Ostatnie tygodnie to dla mnie pasmo coraz to nowych zajęć, kiedy już na horyzoncie pojawia się wizja odpoczynku za chwilę pojawiają się nowe obowiązki. Teraz z niecierpliwością czekam na lipiec, kiedy to wszystko ma się skończyć, ale boję się co mnie zaskoczy. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam wolny dzień, ledwo zdążyłam wszystko poukładać to zachorowałam, nie zdążyłam wyzdrowieć i już musiałam zabrać się do dalszej pracy. Jest niedziela, godzina 20, a ja z satysfakcją wreszcie stwierdziłam, że mam weekend, szkoda tylko, że rano trzeba znowu wstać.

Każdemu zdarza się chwila zwątpienia, dziś się poddałam, nie miałam już siły, marzyłam o chwili odpoczynku, ale musiałam o niej zapomnieć. Jedyne co byłam w stanie wtedy zrobić to położyć się na podłodze i płakać, tak bardzo miałam wszystkiego dość. W tym momencie byłam w stanie odpuścić wszystko, byle tylko mieć święty spokój. Na szczęście szybko wrócił rozsądek, wraz z najważniejszą myślą: co, ciężko Ci? dziwisz się? chcesz coś osiągnąć to teraz musisz się trochę pomęczyć, nie ma nic za darmo. Wstałam i wróciłam do pracy.

Jeśli o czymś naprawdę marzysz nie poddawaj się, tylko wytrwale pracuj i miej przed sobą swój cel, bo warto. 
I wystarczy chwila odpoczynku żeby na nowo nabrać sił, żeby wszystkie wątpliwości zniknęły i z nową energią kontynuować pracę.

Follow on Bloglovin

1 komentarz:

  1. Piękny wpis :) motywuje do działania i mówi samą prawdę.

    "Chcesz coś osiągnąć to teraz musisz się trochę pomęczyć, nie ma nic za darmo"
    Popieram w 100%


    Pozdrawiam mega pozytywnie

    OdpowiedzUsuń