Polka potrafi

Na fanpage Polka potrafi trafiłam przypadkowo, ale od razu spodobała mi się ta inicjatywa. Kiedy dowiedziałam się, że książkę już można kupić, a co więcej odebrać ją z rąk autorki od razu się zdecydowałam.


Książka zawiera 13 (tak jak dla mnie 13 to szczęśliwa liczba także dla autorki) historii kobiet , które odważyły się i zdecydowały się podążać swoją drogą, żyć w zgodzie z samą sobą i nie bały się spełniać swoich marzeń. Brzmi zachęcająco prawda? Za mną dopiero trzy historie, ale z przyjemnością poznam kolejne. Książka jest ogromną motywacją i przykładem, że jeśli naprawdę się chce i się do tego dąży można wszystko, chociaż czasami nie wydaje nam się to takie proste. Już te kilkadziesiąt pierwszych stron przekonało mnie, że warto żyć przede wszystkim tak żeby samemu być z tego zadowolonym.



Wszystkich zachęcam do przeczytania książki, zainteresowanych odsyłam tu i tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz